Hazeleyes_ bana 75mglık yaptılar tamamen aç gidiyoruz. İlk kan alıyorlar aldıktan sonra şerbet gibi bir şey içiriyorlar tadı çok kötü değil asidi kaçmış gazoz gibi 😂😂 içtikten 1 saat sonra tekrar kan alıyorlar. Sonra 1 saat sonra bir daha kan alıyorlar tabi o süre zarfında su içmek bile yasak. Sonra bitiyor. Çıktıktan sonra yeme içme serbest.