Bebegimin karin kismi zayifmis tam sinirdaymis.. eger gelismezse erken aliriz doguma dedi doktorum… benim esimde zayif ve kücük minyon yani.. genetikde olabilir 🙄🙄🙄 basina gelen varmi? Doktorum senin beslenmenle ilgisi yok dedi yani kilo aldirici seyler yesem bile bebegim beslenmeyebilirmis takip edilcekmis… 30. haftada 1400gr kilosu ve boyu normal dedi organlarindada hic bi sorun yokmus…