Minik_kalplim_ ben de 29+3üm bende de var. Yalancı sancı oluyormuş, normal sancıdan en belirgin özelliği karnın ön tarafında olmasıymış gerçek sancı belden bailayıp karına doğru gelirmiş. Vücudumuz bu haftalarda doğuma hazırlanmaya başlıyormuş ama beni de telaşlandırmışdı. Bebekler de karnımızda büyüdükçe yerleri daralıyor ya onlar da doğuma kadar öyle hareket edecek toparlanacak sonra tekmeleyecekmiş…