Gulcingezer Kizlar benim 7 8 gundur kahverengi lekelenmem devam ediyo yogun bi sekilde 5. Haftalarda bunu yasayanlar var mi neler yaptiniz?
KubraAydin Gulcingezer doktora gitmelisin canım yada mesaj at soyle büyük ihtimalle progestan kullan der , düşük tehlikesi diyorlar onun için veya yerleşme diyorlar ama sen yine de doktorunla görüş
giresun Gulcingezer benim 5. Haftadan beri devam ediyor 11 haftaya gireceğiz beklemekten başka birşey yapmıyorum iğne vuruluyorum o kadar
Asiyes Esraali banada oldu hastaneye gittim düşük tehlikem vardı progestan kullanmama başladım sende git istersen için rahat etsin
elfmoom Gulcingezer kuzum o lekelenme bazılarında doğana kadar oluyor. sen doktorunla iletişime geç yine..
Gulcingezer elfmoom konustum bgun yine igne yaptik progestan da devam ediyo o yuzden dinlenmekten beklemekten baska yapacak bisey yok dedi 😣
1kbrylmz Gulcingezer Gulcingezer bende de var 6. Haftamdayım progestan fitil verildi onu kullanıyorum canım çok endişenlenme çoğu hamilede olabiliyomuş
giresun Gulcingezer siz bence iyi bir perinatoloji görünün birde o baksın bende yarın perinatoloji randevu aldım
Yumurcaginannesi Mendede lekelenme olurdu kahverengi progestan iyne tablet icdim indi 17 haftadayiz wukur ama doktor muayinesknde.plasenta awagida oldugu ucun .agir iwler yapmayin cinsel iliwkiye bir ara verin istirahet edin ilik suyla duw alin
Yumurcaginannesi Gulcingezer inwAllah yaxwi olar Allah yardimciniz olsun.dinlenin ayakta cox kalmayin.Allah wefa versin
Mombabyyy Gulcingezer benimkinde aynı sen gibi canım İlk baş kahverengi lekelenme oldu aradan 5.06 gün geçti kırmızıya döndü ben de anlamadım doktora gitmiştim zaten o zaman bir gün hastanede yattım çıktım prog Están kullanıyorum
giresun Gulcingezer inşallah bir an önce duzelirsiniz..bende kaç hastaneye gittim ağrım var diye rapor bile vermiyorlar şuan ise geldim zor oturuyorum siz devletemi gittiniz?