Beyzan Ilaydaa_ ben kullandım bence ise yaradı tam da söyledikleri şeyler oldu Sezaryen sonrası vajinal doğum yaptım suni sancı olmadan ve 3-4 dikisim oldu kanamam da doğum sonrası çok olmadi.