Sedasariyildizz Bebiş 4300 gr geçmişş kanaldan geçerken ya sen ya bebek zarar göreceksiniz dedi doktor bugün.. Ben de kararttım gözümü ve yarın sabah 9 da sezaryene giriyorum a dostlar, dualarınızı bekliyorum❤️❤️❤️
Burcu_NFUE Sedasariyildizz rabbim sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin kardeşim ❤️☺️ Güzel haberlerini bekliyoruz bebişin ismi ne ☺️
Tugbamete Sedasariyildizz hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah doğum şekli hiç önemli değil yeter ki ikinizde sağlıkla atlatın bu durumu 🙏🏻
42-AySe-07 Sedasariyildizz Rabbim yardımcın olsun sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım 😍 hiç tedirgin olma ben de sezaryen oldum çok rahatım seninde sıkıntısız geçer inşallah