Kızlar 33 gün oldu doğum yapalı
ama dikişlerimde oturuş şeklime göre batma gibi acı oluyo
kırkım çıkmasına bir hafta kaldı ve daha iyileştiğimi zannetmiyorum
bu şekilde karı/koca da olunmaz sanmıyorum 🙄 kocam 1 hafta sonra beraber olmak isticek yavaş yavaş ve o konuda çevirdiğimde küsen triplenen bi adam
sizce normal mi ağrı olması??