Ozcelik 33 haftalik hamileyim 3 haftadir istahsizim hocbisey yemek istemiyorum. Kendimi zorluyorum yemek icin boyle olanlar varmi. Bebegin gelişimi etkileyecek diye endişeleniyorum. İlk gebeligim bu arada.
Tubis2021 Ozcelik ben de öyle 34. Haftadayım hiç birşey yemek gelmiyor içimden yemek yapmak dahi midem bulanıyor sürekli sanırım sıcaklardan
Nurssss Ozcelik Galiba son aylarda olan bişey nasıl ilk üç ayda oluyosa son üç ayda da olabiliyo benim başında çok nadir bulantım oldu bi kaç kere 38 haftalıgım üç haftadır falan benimde hiç iştahım yok zorla yiyorum 🥴
ipek_94 Ozcelik 32. Haftadayım bende aynı durumdayım 3 gündür hiçbişey canım istemiyor zorla olsa da yiyorum ama özellikle kahvaltı peynir ve kavunla geçiştiriyorum bence sıcaklardan böyle
Ozcelik Tubis2021 hamileligin ilk aylari gibi oldum resmen. Kibris sıcağına dayanmak ne mumkun. Allah yardımcimiz olsun 🙏🏻
Ozcelik Nurssss eşim surekli baski yapiyo yemek yemem icin buda beni iki kat sinirlendiriyo. Hamileliğim boyunca naz yapmamis insanim icim istemiyo diyorum anlamiyo. Umarim gecer. Bebek gelişmeyecek diye korkuyorum sadece. Son aylarda kilo alıyormuş ya
Senel6767 Ozcelik benimde ilk hamileligim ama bugün ben doktora gittim 2 kilo cıktı cnm doktor haftasiyla uyumlu dedi belki biraz icini rahatlatıe seninki kaç gıram😊
Ozcelik Senel6767 Senel6767 29 haftalikken gitmistim bebegim 1340 gramdi. Bi hafta sonra randevum var bakalim insallah benimkide uyumlu cikar. Saglikli sihhatli olsunlar insallah. Buyuk sorumluluk annelik. Yemediğim icin bisey olsa bebege vicdanim beni cok rahatsiz eder.
Senel6767 Ozcelik Ozcelik kilosu güzel Maşşallah ben 31 birde gittimdi 1550 2haftada 450 almışız maşallah hiç te bir şey yemememe rağmen seninkide tobarlar inşallah kardeşim🤲
Ozcelik Senel6767 insallah canim benim. Rabbim hayırlisiyla kucagimiza almayi nasip etsin 🙏🏻👼 dikkat etmeye calisalim yinede 😊
Ozcelik ipek_94 bende kavun karpuz seftali tarzi meyve yiyip geçiştiriyorum. Millete bakiyorum kuru yemisler felan neler neler yiyo. Esim bana badem almisti bilmem kac ay once hala yemedim duruyo 😬 zar zor hurma yiyorum. İmreniyorum diğer hamilelere valla ne istah var