rututu Zezeeeyyldrm malesef ben de devlette randevu bulamıyorum batmanda devlet hastanesinde randevular hep dolu
Zezeeeyyldrm rututu doktorlar istifaa etmişler ondan randevu yokmuş yeni doktorlar gelene kadaar böyle
rututu Zezeeeyyldrm aaa çok enteresan biz geçtiğimiz hafta gittik 4 doktorun 3ü oturuyordu randevusuz belki alırlar diye rica ettik kabul etmediler bi tek adem bey randevusux alıyor onun da kapısı tıklım tıklım çok değişik bir sistem…
Zezeeeyyldrm rututu 30+1 bende 😊 çözülür senin zamanın var daha bir an önce çözülse iyi olur benim içinde:-)
rututu Zezeeeyyldrm ya var yaa iyi ki söylediniz ne kadar teşekkür etsem az şuan aşırı mutluyum hiç bulamıyordum randevuyu sayenizde alabildimmmm 💖