Merhaba kızlar 37+2 oldum bazı postlarda ishalin doğumdan birkaç gün önce olduğunu ve doğum belirtisi sayıldığını söylemişti. Böyle bir şey yaşayan var mı acaba ishal olduktan kaç gün sonra doğum yaptınız ya da yapanları duydunuz. Sanırım heyecanlı süreçte benim için başladı ya da başlayacak 😂