Hamileanne0 arastirdim rahime nida bayik varmis bir de doc. ama nette arayinca okan hastanesinde cikiyor sizin bilginiz varmi
ben umraniye acilinde kanama varken cok kotu muamele gordum. asistandi tahminim. mustafa beye nasi ransevu aliyorsunuz hic asistana denk geldinizmi