Dilos0705 Bugün muayene geldim 38+3 teyim acilmam önceden vardı nişan da gelmişti 3 cm olmuş yarın dogurtalimmi dedi doktor bende olur dedim artık nasıl olcak bilmiyorum
Dilos0705 Dilos0705 geçen hafta 2 cm di bugün 3 olmuş ztn iki haftadır sancım var sürekli artık dayanilmicak kadar arttı bu aralar yürümeme bile engel