40 hafta doldu bizim kız gelmiyor, dönmüş ama kafası tam doğum kanalına yerleşmemiş. Önceliğim normal doğum bu nedenle doktor istersen suni ile başlatalım dedi. Fitil ile verilen suni sancının 8 saat kadar sürdüğünü ama kendi sancin gibi olduğunu söyledi. Tabi her sancının ağrılı olduğunuda belirtti. Fitil ile suni sancı deneyimi olan var mı?