Dün bebek alışverişi yaptım çok fazla birşey almadım cabuk buyucegi için 2 takım 03 ay aldım iki takim da 3 -6 ay aldim ama şu anda kafam karıştı 03 ay çok giydiremez miyim acaba citcitli badi 3 tane 03 ay aldım mesela bana bir akıl verin sizce birazda olsa giyer mi yoksa hemen küçülür giydiremez miyim