Semaarya Merhaba anneler benim doktorum ben çatı muayenesi yapmıyorum sancı ve suyun gelirse doğuma alıyorum dedi anlamış değilim burda bakıyorum çatı muayenesi yaptıranlar olmuş sizin doktorunuz böyle bişi dedi mi size
suscarparimm Semaarya Her doktorun ilerleyişi farklıdır canım kimisi doğum anı yaparken kimisi yapmıyor çünkü bazı durumlarda vajinal tuşe yapıldığında normal doğuma engel oluyor kimi vajinal tuşeden korkup sezeryan istiyor bu nedenle bazı doktorlar su veya sancı esnasında yapıyor
Parinas Semaarya evet bazı doktorlar doğum zamanı gelince bakıyorlar. Bana mantıklı da geliyor açıkçası. Çatı sabit bişey değil sonuçta. Günden güne açılıyor doğum anına kadar. Son anda bakmak daha mantıklı. Belki erken bakınca dar gibi görünecek ama doğum zamanı gelince uygun olacak. Benim doktorum da baktı ama o da ayrı. Bakan kadar bakmayan doktor da var
Kvsraykt Semaarya çünkü çatı muayenesi gereksiz bir işlem doğum eylemi başlamadan çatı darlığı belli olmaz sancılarla birlikte kemiklerde açılmaya başlıyor ilk doğumumda nişan ve sancıdan sonra açıklığa bakıldı doğru olanda bu zaten bebek nasıl isterse öyle geliyor gebe ve doğum eğitimi şart her zaman söylüyorum
gokcekocyigit07 Semaarya doktora göre değişiyor demek ki ben doktorumda böyle bir durumla karşılaşmadım 😁
Semaarya suscarparimm benim doktorum çatı muayenesi esnasında korktukları için normal doğum istemiyorlar o yüzden de yapmıyorum dedi
suscarparimm Semaarya Evet olabiliyor benimde doktorum yapmayacaktı sağlıkçı olduğum için yaptı ona göre ilerleyelim diye çok korkulacak birşey değil aslında titreyerek girmiştim terxi kendi söküğünü dikemiyor 😂
elifinannesiiii Benim doktorda yapmıyor, doğum şeklim ne zaman netleşir diye sordum buraya ne zaman sancınla gelirsin bakar o zaman söylerim dedi ve özel hastaneye gidiyorum her doktor farklı oluyor🤷🏼♀️
sibelyrl Semaarya benim doktorumda yapmayacağını söyledi. Sancıların geldiğinde sık sık alttan muayene edileceksin zaten öncesinde gerek yok dedi. Çatı kemiği sancılarla açılabiliyormuş 2-3 hafta öncesinden bakmak sadece senin psikolojini etkiler dedi.
Balarisi23 Semaarya bende 38 haftalık oldum benim de doktorum çatı muayenesi yapmadı henüz benim de normal doğum olacak