Esen3535 Kubra96 son 3 haftam da doktor direk doğuma çağırdı o arada gelmene gerek yok dedi sıkıntın olursa gelirsin dedi onu düşünüyorum
Esen3535 So123456 37+1 im bugün muayene oldum doktor 38+5 te sezeryan dedi aMa bebek Bi hafta geri ben bekleyelim dedim kırk haftayı 3 hafta var doktor direk doğuma gelirsin dedi 3 hafta sonra o arada sıkıntı olur mu diye düşünüp duruyorum
Kubra96 Esen3535 şikayetin yoksa gitme canım. Bir şikayetin olursa gidersin sağlıkla doğsun inşallah 🤲🏻