lunaaa her ay normalde zaten hazırlanır. Ama özel bir durum olamaz vücut hep hazır ve tetikte bekler. Sizi anlıyorum gebe kalmayı çok istediğiniz için her belirtiye acabaa gözü ile bakıyorsunuz, çok takmayın ne zaman siz rahatlayacaksınız işte o zaman bebek olacak. Sağlıkla