Merhaba kızlar size sorum olacak ben devletten 2 ay önceden ayrıntılıya sıra aldım, gittiğimiz gün doktor rahatsızlandı sıram arada kaynadı, mağduriyetimi de gidercez dediler gidermiyorlar oyalıyorlar başına gelen oldu mu sıra alabildiniz mi tekrardan?