Jsnsjudhd Minoş anneler 37 haftalık hamileyim acaba aşım varmı aşı olan var mı bu haftada çünkü ben hamileliğim boyunca 2 kez aşı oldum bilgi verirmisiniz canlarım ❤️🙏
suscarparimm Jsnsjudhd Hayır canım hamilelik boyunca 2 doz tetenoz olur yanlızca son ayda rutin kontrolünüz olur aşı olmazsınız
Mervealkan29 Benim bildiğim tetenoz aşısı var o da iki doz olduktan sonra aradan 6 ay sonra tekrar var