Gezegen_00 https://resimyukle.io/r/mQnVgeg2Kg Kızlar 32. Haftamdayım , Bebeğin başı kanala yakınmış , rahim ağzı kısalığımda var anlayacağınız erken doğum riskim var göbeğim düşmüş değil mi ?
Gul-42 Gezegen_00 bn 30 haftalıgım asagısı benımde öyle ama üstüm tıka basa yanı egılemıorum bıle mıdem kocamanmış gıbı
Elif0712 Gezegen_00 hayir bu sekilde olmuyor bnm dustu iki gune dogurdum oturdugumda bebek bacaklarimda yatiyordu tesmen kayisi kopmus askidan dusmus gibiydi seninki normal
Gezegen_00 Gul-42 Üstten alta doğru olması gerekiyormuş normalde ama ben yukarıdan bakınca göbek aşağıda çözemedim