Kızlar 18 temmuzda bebeğimi kucağıma aldım şükürler olsun darısı siz hamişlerin başınaa bu arada ben ayın 13 ne doktora girmiştim 38+2 haftalıkken doktor 3100 demişti kilosuna 39+0 da doğum yaptım 3600 doğdu yani ultrason cihazları az veya çok söyleye biliyor sağlıkla gelsin minnoşlar ♥😇😇💐