Rana-10 Beyzanur138 30+5 olduk daha 18 haftalıkken kasılmalarım olduğu için doktor vermişti hala kullanıyorum düzenli olarak
Hatice017 Beyzanur138 25 haftalik hamileyim kukaniyorum kramp ve kasilma oluyordu bebegin suyu az dı yazdı doktor şimdi çok şükür ıyyim bebegin suyu normale döndü ama halla kulanıyorum
Sevgikaya1525 Beyzanur138 ben ağrılarım ve kramplarım olduğu için başladım 30 haftamda şuan 33 olduk içiyoruz devamlı
Gkc92 Beyzanur138 ara ara kullanmama rağmen bacaklarımda uyurken oluyo ağırlar. Riskli gebeyim erken kullanma sebebim bu yüzden. Ama içmeyi unutunca iki gün falan artıyor ağrılarım
ozlemksu Kızlar 4. Magnezyum denemem. Ama gerçekten magnezyumla başım dertte. Varmı bildiğiniz keskin bana çok iyi geldi dediğiniz doktoruma danışayım. Artık pes ettim kramplar yetmezmiş gibi birde çarpıntı yapıyor dahada fena oluyorum
-Papatya33 ozlemksu bende de öyle dmeir ilacı yaptı. Magnezyum ilacı midemi bulandırıyor onu içince kendimi iyi hissetmiyorum. İçmeyince de kramplar artıyor. Napacam bilmiyorum
Bskrck Beyzanur138 aynen çok faydası oldu ek olarak tansiyon vs.gibi rahatsızlık yoksa soda tüket dedi doktorum günde 1tane kızılay soda içiyorum faydasını gördüm