Konunun üzerinden biraz zaman geçmiş ama yazmak istedim.
bende de hipofiz adenom var canım yok denilecek kadar küçük şuan 15 haftalık gebeyim çok şükür herhangi bir sıkıntım yok endokrin bölümü de aynı zamanda takibimi yapıyor her ay düzenli olarak endokrine de gidiyorum tiroit hormonlarına görme alanlarını falan takip ediyorlar korkmanı gerektirecek bi durum yok.