Eveeet Elazığlı anneler hepimizi toplayan bi gönderi olsun istedim ben sürekli Elazığ postlarını takip ediyorum. Şimdi hepimiz haftalarımızı yazıp doğumlarımızı bekleyelim mi ne dersiniz süreci doktoru hastahanesi ne varsa paylaşalım mı ? Hepinize kolay doğumlar dilerim Allah yardımcımız olsun 🌸 Ben 29 haftalık hamileyim Fethi Sekin’de Gülcan hanım ve Nazan Hanıma gidiyorum Anadolu hastanesinde de Figen hanıma gidiyorum. Şimdi neden iki hastahane diyeceksiniz 😁😁 Riskli ve dikişli gebeyim o yüzden takibimi Figen hanımda yaptırıyorum. Doğumu da Şehir hastahanesi daha konforlu ve temiz olduğu için orda düşünüyorum iki ayda bir de kontrole oraya giderim