Doktor neden ilaçtan yana değil ki? Bir zararı yok gebeler için üretilen bir ilaç diyorlar zaten. benim doktorum prilam Dr gönül rahatlığıyla verdi ve aylarca onla yaşadım çünkü aşırı bir bulantım söz konusuydu su bile içemiyordum. Benimde 7. Haftada başladı 15 haftalığım yeni bitti. İşkence etme kendine yazık günah:)