Ozlemm92 Günaydın güzel anneler önerilerinize ihtiyacım var. 4 baby ya da Joell marka bebek arabası kullanan var mı aranızda ya da başka bir önerisi olan 🤗🤗
Dilekcnkn Ozlemm92 E bebek ürünü aldım ben dolap uygulamasından baby plus canyon çok kaliteli gerçekten sürüşü falan çok rahat şansım vardı garantili üründü 😊
Gkc92 Ozlemm92 pregonun bi bebek arabasını gördüm geçen e bebekte ondan alcam ben bayıldım resmen oto koltuğu ile beraber 4 bin TL ydi sanırım. Onun dışında Kraft ın var aynı şekilde travel sistem ikili o da 2.500 falandı
gokcekocyigit07 Ozlemm92 e bebekten baby plus travel sistem aldım, fiyatı da uygun, tavsiye ediyorum 🤗
Ayseee4238 Ozlemm92 ben başta 4baby alacaktım fakat baby enzoyu daha çok tavsiye ettiler civilden aldım hem fiyat olarak uygun hemde yapı malzemeleri kaliteli sürüşü falan baya hoşuma gitti.
Ozlemm92 Gkc92 bu kadar fazla para vermeyi düşünmüyorum açıkçası çünkü bir kaç zaman sonra o kadar büyük travel sistemi kullanmayacağım baston tipine geçeceğim ama yine de öneri için çok teşekkürler 💙
Ozlemm92 gokcekocyigit07 bugün e bebeke bakmayı düşünüyorum dediğinize de özellikle bakacağım teşekkür ederim 🤗
Ozlemm92 Ayseee4238 dediğiniz markayı duymamıştım önceden sadece civilde mi var acaba bugün avm ye gideceğim civile bakarım teşekkür ederim 🤗💙
Mmomyy Ozlemm92 4 baby çift yönlü travel sistem bebek arabası aldım henüz kullanmadım ama güzel memnum kalacağımı düşünüyorum 😊😊
MercimekveAnnesi16 Ozlemm92 joell aldım canım bende çok henüz kullanmadım ama rahat kolay açılıp kapanıyor ve hafif desteğe yardıma ihtiyaç duymadan kullanabileceğin bi araba ben beğendim tavsiye ederim
Ozlemm92 MercimekveAnnesi16 hayırlı olsun canım. Benim için de önemli olan kolaylığı ve hafifliği tek başıma rahat kullanımı olması. Benim de aklım en çok joell e gidiyor bakalım sonunda neye karar vereceğiz:)
Mmomyy Ozlemm92 İnternet sitesi de var farklı mağazanın isterseniz bakın moroglubebek buradada var aldıgım araba😊
MercimekveAnnesi16 Ozlemm92 benimde aklım ilk başlarda 4baby canyon a gidiyordu fakat hiç bi yerde bulamadım kendisini joell bulunca kaçırmak istemedim internette fiyatları uygun trendyolda falan indirimdeydi en son 900 küsür bişeydi sanki 2 yıl garantili geliyorlar
Ozlemm92 MercimekveAnnesi16 MercimekveAnnesi16 aynen canım ben de Trendyolda baktım yorumlarıda iyiydi muhtemelen onda karar kılacağım.