Burcu-d inan bende artık görüp duyduklarmdan sonra devlete yöneldim gibi. 2 ayrı özel hastaneye gidiyorum ama bana yakın güzel temiz bi devlet hastanesi olsa hiç düşünmem doğumu orda yaparm her gün görün son günlerin. Eğer bi sknti olmicaksa 41 ê kadar bekle canm Allah kolaylık versn insallah hakknda hayirlisi