Benim kan ilacı omega tablet ve dvit yağ var ama içemiyorum alışkanlık edemedim bi türlü 31.haftadayım sadece ilk 3 ay folik asit içtim bıraktım şimdi doktor bana içmediğim için kızdı çocuk 1 hafta 10 gün geriden geliyor dedi korkuyorum bi sorun olur mu lütfen teselliye ihtiyacım var