Asil_Egem Bugün doktor randevusunda bebeğin böbreğinde çok az sıvı olduğu söylendi bunu yaşayan var mı ne demek oluyor geçici birşey mi sıkıntı yaratacak bir durum mu duyunca çok korktum üzüldüm 😣😣😣