Yama kan alıyorlar genelde Anlara’ya gönderiliyor 1 hafta sonra çıkıyor sonuçları birde ultrasonda ense kalınlığına bakıyorlar benim ilk gebeliğimde tam 12.haftamda tarama testinde doktorum erkek demişti yarın 13.haftalık olucam inşallah öğreniriz yine çok merak ediyorum Rabbim sağlıklı evlatlar nasip etsin ama insan merak etmeden duramıyor işte ☺️