Kızlar merhaba 3 haziran adetimin başlangıç günüydü ona göre 7+4 haftalık oluruyoruz fakat yumurtlama günüm 26 haziran 9temmuzda kan hcg 43, 12 temmuzda 142 çıktı 24 temmuzda keseyi gördük ama ufacık nokta kadar bir şey vardı kafam çok karıştı kesede gözükmemesi normal mi 30 temmuzda kalp atışı için gideceğiz ama korkuyorum benimle aynı şeyi yaşayan var mı?