depsizoo Mom789 gız töbe de daha 37+3üz 40 haftayı geçerim o zaman dersin anlarımda moralciklerimi bozma normal istiyorum ben Allah ın izniylede normal yapcam
Yeppudaa depsizoo 42 gitcektim ilk kizimda ve normal yaptım sen takma bebek ne zaman isterse o zaman geliyor .senin sancilarda var yakında gerçek sancilarda başlayacak .😊
Eylosunannesi depsizoo ay dogum zamani her gittigimde, sezaryan oldum hatta dogumdan sonra her kanama kontrolunde oyy oy ama gecti cok sukur 🙏🏻 Darisi sana canim saglikla gelsin 🤲🏻❣️
Mom789 depsizoo iyi dayanmissin ben 10da sıkılmaya basliyordum 20ye gelmeden birakiyodum 😂😂 sıcak suya otur
Mom789 depsizoo hahahhahaha dogru valla ama olsun ben açığı yürüyüş ve merdivenle kapatiyordum gunde 18 kat merdiveni inip çıkıyordum 😂😂😂
depsizoo Mom789 18 merdiven ne be ben bi aşşa inip çıkam yeter o 60 merdiven var 🤦4. Katta oturuyoz asansör yok
Mom789 depsizoo sende 4 kere in çık 😂😂 ben 432 merdiven içiyordum 432 çıkıyordum tabi bazen küfür edip merdivene bi sincanli oturuşu yaparak bi sigara yakiyodum sonra geri devam ahahhahhaah Allahım 😂😂😂