Selin12- Fatmabngl ilk iki doz biontech aşısı oldum ama hamile olduğumu 2. Doz aşımı vurulduktan sonra öğrendim doktorum sıkıntı olmadığını söyledi
Dilarayatkin Fatmabngl bence olmayın çünkü anne karnında bebek ne kadar etkilendi nasıl bilecekler ne zaman aşı olan annenin bebeği doğup büyüdü gözlemlendi ben güvenip asla olmam
Elif0712 Fatmabngl bn oldum iki doz sinovac elbette asi covitten daha masum kacacak yerde yok artik nereden geldiği belli degil virusun kendinizi riske atmayin bu kis zor gececek
Fatmabngl @Dilarayatkin bende öyle güvenmiyorum ama vakalar artınca insan kararsız kalıyor internetten araştırma yaptım öyle net olarak bilimsel açıklamasıda yok doktorum bi ol diyince emin olamadım
durununannesiiiiii Bende hala tereddüt edenlerdenim aslında olmak istiyorum ama bişey olur korkusu engelliyor şimdilik
Selin12- durununannesiiiiii asi için bir şey diyemem ama benim komsum korana virüs oldu kadın diyoki aşının etkisi ne kadar kötü olsa da korana virüsün etkileri çok daha kötü etlerim lime lime döküldü başımı kaldıramadı ne tat ne koku asi sıran gelince yaptır demişti ben zaten o söylemeden önce yaptirmistim
Zhra_cil Fatmabngl 37+3 teyim bayadır cıkmıstı bana doktoruma sordum olabilirsin dedi bugün yarın olurum bende buyuk ihtimalle
ebru23 Fatmabngl ben bugun olcam valla esimle birlikte hamileyim ve covid olmak istemiyorum babami kaybettim 9ay once asilanmak en iyidi asilanmayinca zaten yogunbakimlik oluyoruz yada annem gibi agir hasar kaliyo
Elif0712 Selin12- aklin yolu bir inanin ben bir saglikci olarak neler gordum o yuzden bilimin isigindan gitmek zorundayiz