[silindi] Kızlar merhaba 17 haftalık hamileyim bebeğime anı bırakmak istiyorum bu süreç için hazır anı defterlerinden almak istiyorum ama çokça çeşit var hamilelik süreci için kullanıp memnun kaldığınız kapağı ve içeriği güzel olan defter varmı ?
Hafissee [silindi] e bebek internet sitesinde 1 tl ye aldım hamile ajandası gibi bişe içeriği aşırı geniş birsürü şey var doldurdum ben cokta güzeldi. Onun harici dışarda cekim yaptık her ay evde kendimi cektim vs bu şekilde mektup yazdık bide eşimle
Aylinsemih [silindi] ben istadan yaptırdım çok güzel geldi kalın bisey her çeşidi var ben bebegimi beklerken kitabını aldım ama ilk adımlarım falan gibi kitapları da var pandesore sayfanın adi
[silindi] Hafissee teşekkür ederim inceledim şimdi 1 tl ve içeriği 100-200 Liralık ajandalarla aynı ☺️
[silindi] Aylinsemih teşekkür ederim fikriniz için. sayfanın isminden emin misiniz incelemek istedim fakat bulamadım değiştirdiler mi acaba
[silindi] Aylinsemih şimdi bulabildim evet kaliteli duruyor ve uygun fiyat sanırım bunu tercih edeceğim bende 🥰
Aylinsemih [silindi] Aynn uygun fiyatları ben esime hediye olarak almıştım bebek düşünüyoruz diye içinde hediye olarak kapi askisi göndermişlerdi sanki bilmiş gibi mavi renk geldi🙂 bebeğin ilk yılı kitabını aldım her sayfasını ayrı ayrı doldurduk ama size tavsiyem pilot kalemle yazınca mürekkebi çok geç kuruyor biz kurutma makinesini tutup sonra diğer sayfaları doldurduk yoksa saatlerce bekle kurusun mürekkep bulasmasin diye