Ilayda1 Kızlarr çok korkuyorum. 11+3 haftalığım bu sabah kanamam oldu bebeğimin hareketleri çok güzel kalp atışıda var ama plasentanın kenarındaymış kanama ilaç yazacaklar. Çok korkuyorum biley olur mu acaba doktor düşerse de korkma dedi