Kızlar size bi sorum var? Ben dogum yapalı 2 buçuk ay oldu sezeryan ile dogum yaptım? Benm lohusalık dönemim bitti 1 hafta sonra adet gördüm 24 haziran yani? Nyse benm bu ay görmem lazımdı 21 temmuz ama olmadım? Acaba adet düzensizliği mi yasıyorum? Çnkü herhangi bir gebelik düşünmüyoruz? Aklım fikrim adette ama sancılar var karın ağrısı kasıklarda hafif ağrı benm gibi olan var mı?