Bahar27 İlk 3 ay biraz sıkıntılı geçebilir sizin sancınız ona geçebilir , memesi ağrıyabilir emzirdikten sonra meme uçlarını ovun , sakinleştirici müzikler var onları dinletin gazını falan çıkarın umarım biraz da olsa rahatlar çok sıkmadan da kundak yapın bakalım yatıyor mu ama bence mama vermeyin kilo alımı iyiyse ve doyuyorsa gerek yok anne sütü bambaşka ve çocuklar hemen alışıyorlar mamaya o yüzden kilo alımı azsa ve sütünüz de az geliyorsa o zaman az az verirsiniz birşey olmaz