Tubb ben çok beğendim, her çocuk hikayeli bir isme sahip olma şansına sahip olmuyor 😊
Birde artık sağa baksan ada-arya-eliz, sola baksan nisa-melisa-yaz gibi yeni nesil isimler.
Bende sevil-seval-semra-bilge-rana gibi annem ve arkadaşlarında olan isimleri beğeniyorum 😊