Mervenurns Arkadaslar 10 dkka önce aşımı oldum Ancak 2 doz yapacaklarını şöylediler ben tek doz istedim ama 2 doz yapılıyormuş sanırım
Deletedmom23234 Mervenurns Aynen iki doz yapılıyor. Ama bana yapmadılar 😁 çünkü ortaokulda olmuşum zaten ilk dozu😁
balbocegim27 Mervenurns normali iki doz isteğe bağlı değil bende bugün evi temizleyim yarın ikinci doza gitcem
Zeyyyn Deletedmom23234 işe girerken de yapıyorlar bazı yerlerde üzerinden yıl geçtiği için gene oldum kaldıkı ortaokuldaki için vurmucaklar
Deletedmom23234 depsizoo Kız ne bileyim daha önce olmuşum yapsalardi 3. Doza giricekti yapmadı sağlık ocağı aman iyikide yapmadı kol ağrısından ölmüştüm
depsizoo Deletedmom23234 yapssydı ya 10 yıl sürüyomuş onun etkisi 3 doz olunca 😬 ve saçma zaten kaç sene geçmiş üstünden nası etkisi sürüyoo
Prensesiminyolculugu Deletedmom23234 etkisi sürmesi imkansız nasıl söylüyorlar böyle şeyler tobee Yarabbim 🤣 ben 5 yıl diye biliyorum korumasını geçince tekrar vuruluyorsun gebelik varsa
Zeyyyn Deletedmom23234 eğer siz takip etmediyseniz bazı sağlık ocakları takip etmiyor unutup kaynadınız ama sizin iyiliğiniz için bu inşallah sorun yaşamazsınız ne diyelim 😊
Annecik_ Mervenurns zaten prosedür bu şekilde ben diğer gebeliğimden sonra hemşirenin yönlendirmesi ile 5 doza tamamladım bu gebeliğimde yapılmadı
Deletedmom23234 Zeyyyn Olur mu öyle şey bende gördüm sistemde bizzat kendim gittim 2. Doz için ama bilgisayar da gözüktü o yüzden de olmadım