Ayse4423 Hanımlar 17 haftalık gebeyim karnjm çok kaşınıyor sizde de bu durum yaşandı mi, yaşadıysa ne yaptınız?
Nilduru Ayse4423 karnın büyümeye başladıysa kaşınıyordur nemlendir kimyasal olmayan bir yağ ya da nemlendiriciyle yoksa çatlayabilir
Emineemre_29 Ayse4423 sakın kaşıma krem sür göbeğin büyümeye başladığı için oluyor önlemini al canım karnın çatlamasin