2melekannesi_ Gamzeok sigortanız varsa ücret ödemiyorsunuz bildiğim kadarıyla. İlgi alaka orta seviye diyebilirim kimse sizi pohpohlamıyor ama azarlama vs gibi birşeyle de karşılaşmadım hemşiresi doktoru geliyor işini yapıp gidiyor soru sorarsan cevaplıyorlar öyleydi bende
Esraali Gamzeok devlet doğumda para almaz 3 cck doğurdum ebeler cok iyiydi fazla kalmadım hastanede o yüzden kötü tecrübem olmadı
Emirinannesi34 Gamzeok sigorta yoksa devlette para çıkıyor ücret öde diyolarlar muhasebeye öyle biliyorum
honeyland 2melekannesi_ merhaba üniversite hastanesi hakkında bilginiz var mı acaba ? Ücret alıyorlar mı üniversite hastanesinde
2melekannesi_ Gamzeok sigorta konusunu oradaki çalışanlar bilir bir sorun muayeneye gittiğinizde, cinsiyet için doktora göre değişiyor biraz doktor anlayışlıysa bakıyor benim 13. Haftada bakmışlardı mesela devlette ama tahmin tabi kesin konuşmuyor
Selin12- honeyland ben geçen gün vakıf guruba ya aradım muayene ucret aldıklarını söyledi sigortam olmasına rağmen
Gamzeok Özel hastanede doğum yapim dedim ilk bebeğim diye öyle düşünmüştüm ama fiyatlar çok Yüksek 3000 ile 5000 arası en uygunu birde böyle 😐
honeyland Selin12- ben Ankara’da Hacettepe üniversitesi hastanesine gidiyorum muayene de hiç para vermedim sigortdan dolayı sanırım ama testlere 100 TL gibi bir limit aldılar testlere para alıyorlarsa büyük ihtımal doğuma da alırlar diye düşündüm