Son 9! İnanamıyorum hala. Bu günlere kadar dayanmaz galiba bebeğim diyordum. Bayramda işler yoğun diye ilk gelmesin dedik şimdi de bize inat çıkmıyor artık oğlum. Ne yaptıysam olmuyor. 41 ı görecek gibiyiz galiba. 37. haftada 3.100 kilo idi. Şimdi daha da büyümüştür. 38+5 deyiz. Bebeğim büyük olmasa beklemek mesele değil ama. Bide çok büyük sezeryan olucak derse doktor diye düşünüyorum. Sağlıkla gelsin önemli olan o ama insan bekliyor da. Sizde durumlar nasıl