01-adana Kızlar sezeryan doğum yaptım dualarınıza ihtıyacım var oğlumu emdıremeden küveze aldılar bır kere gorebıldım eve yalnız donduk psikolojik olarak ıyı değilim sütüm çok az 😓😓😓
Nehir3351 01-adana çok geçmiş olsun cnm üzülme dua et emin olki bebekler his ediyor sen güçlü ol oda hemen toparlansin ve sana kavuşsun isallah.🤲🤲
Mom8899 01-adana Hem hayırlı hem geçmiş olsun, Rabbim bol şifa versin umarım kısa sürede bebeğinizin sıkıntısı düzelir ve kavuşursunuz 🤲🏻
Sumc 01-adana canım joker de multimalt diye bir içecek var o sütünü çok arttırıyor tadı çok güzel bir de beynine sütüm bebeğim için gelcek diye mesaj gönder duşta masaj yap bulgur pilavı soğan ye. Sen sütüne inan o kendi kendine gelen giden bir şey değil. Bebeğinde dualarımda onlar çok güçlü ❤️
Nehir3351 01-adana düzelir cnm.hic merak etme dua et benim kızım 3 gün kalıp.cikmisti şuan 8 yasinda 🥰
Mom8899 01-adana Haftamız sizinle aynıydı sanırım, bizimkinden hala ses seda yok bekliyoruz 😅 ne güzel siz kavuştunuz miniğinize, sağlıkla sıhhatle de evinize gidersiniz inşallah evladınızla 🤲🏻🤍