Bynymn Evet canım doktorundan 24. Haftaya ait yazı veriyorsun ve dilekçenle 32. Hadtaya kadar idari izinli sayılıyorsun. 32 de tekrar rapor yenilemen gerekiyor
Bynymn Merakliduygusal yok 32. De doktordan çalışabilir ya da calısamaz diye rapor alıp tekrar vermen gerekiyor ben öyle yaptım