Dorina Nilduru Ben de hipotiroidi var ve idrarda spot iyot bakıldığında eksiklik çıkmıştı. Endokrin doktorum iyot takviyesi verdi. Kadın doğum doktorum da kullanmaya devam etmelisin çok önemli dedi.
Nilduru buiyimi evet ama troidim var endokrin doktorum önerdi. Bende kadın doğum doktoruma sormadan kullanmak istemedim açıkçası kontrole kadar beklemeyi düşünüyorum
Tugce_53 Nilduru bende de gebelikte tiroit çıktı folik asitin içeriğinde iyot olandan kullandım üç ay ilaçla birlikte
Nilduru Tugce_53 bende çocukluğumdan beri var hamilelikte her ay endokrinede muayene oluyorum 33 haftamdayım daha yeni söyledi dr
Nilduru Dorina benimde kontrolüme bi kaç gün kaldı sorup ona göre kullanacağım ama iyot testide yapılmadı aslında
Dorina Nilduru Hamilelerde genelde 150 mcg i direk öneriyorlar ama idrardan baktırma şansınız varsa benim gibi daha da eksiklerde 250 mcg lere çıkılabiliyor.
Selin12- Nilduru bende tuz takviyesi yapıyorum her şeyin üzerine benimde doktorum söyledi çünkü iyottum ve klorum çok düşük