Kızlar bu zamana kadar sorunsuz geçen gebeliğimde, geçtiğimiz hafta 35+4te bebeğimin sürekli toplanması nedeniyle hastaneye gittim.Nstde sancı çıktı 2gün yatış verildi.Sıvı ve ilaçla durduruldu,doktorum 10 gün dinlenmemi söyledi eve geldim. Bu seferde hemoroid belası hortladı, 2 gündür felaket durumdaydım ve şiştikçe şişiyor,ağrısına krem vs fayda etmiyor. Bebeğim de dün bütün gün kasıldı durdu karnımda☹️ Bildiği bi çözüm önerisi olan yazabilir mi lütfen?