mirayin_annesi Kızlar ben sezeryanlıyım ve ikinci doğumun olacak inşallah şimdilik 36+1haftalığım ve doktor bana bayramda sonra durma gel bebeği alcaz artık dedi bende erken diye gitmedim….bebek iki hafta önde gidiyor diye haftası dolmadan alınırmı✨
2melekannesi_ mirayin_annesi doktor daha iyi bilir biz bişey diyemeyiz ki şeker ya da su fazlalığı falan varsa bebeğiniz için tehlikeli olabilir o yüzden doktor erken alalım demiş olabilir
Serpilbb mirayin_annesi erken değil ki canım 9. Aydasın 😊 2 hafta önden gidiyorsa zaten şuan 38 haftalık kadardır doktorunu dinle bi sıkıntı çıkmasın
Clementinee mirayin_annesi hayır ben şunu anlamıyorum lütfen yanlış anlamayın canım anne 😇 doktordan daha iyi bilecek değilizki öyle dediyse doğrudur yani 🥰🤍 güven doktoruna