Arkadaşlar herkese merhabalar ben 23 yaşındayım .. Tedavi sonucu hamile kalanlardanım. Pcos var bende merional iğneler çatlatma iğneleri ilaçlar rahim filmi vs bissuru tedavi gördüm. Rahim filminde sağ tüpümun rahme bağlı olmadığı ortaya çıktı ve sağ yumurtam tamamen işlevini kaybetmişti tedaviler sonucu tek bir yumurtayla (sol) hamile kaldım. Ki biz kendimizi artık tüp bebeğe hazirliyorduk. Hamdolsun gerek kalmadan bebisimiz teşrif etti. Bulantilar düşük tehlikesi baş ağrıları derken 14. Haftaya kadar geldik. Bı gece feci bı sancıyla uyandım hastaneye gittiğimizde taştan apandis ten şüphelenildi lakin sorun yumurtamdaydi yumurtam dönmüştü tıp biliminde “over torsiyon ” 4 gün hastanede kaldim serumlar ağrı kesiciler sadece yarım saat tesir ediyor ve sonrası yine feci sancılar devam ediyordu. Sağ böbreğim ciddi bir biçimde büyümeye başladı. Acilen ameliyata alındım sağ yumurtam doktorların dediğine göre kendi etrafında o kadar çok dönmüş ki altında düğüm oluşturmuş. Hamdolsun ameliyatım iyi geçti öyle ki çıktığımda narkozlu bir şekilde bağıra bağıra tosbik tosbik şarkısını söylemişim 🙈😘😍 dikişlerimi aldırmaya gittiğimde bebeğim aşağıya inmiş sancılarım kasılmalarim bebeğimi aşağıya çekmiş düşük tehlikem vardı. Tekrardan iğneler (proluton) progestanlar kullanmaya başladım. Rabbime hep şükredip dua ettim çünkü bir daha o çocuk tedavisini kaldiramazdim. Psikolojim de yetmezdi buna. Şimdi 20+4 olduk büyüyoruz hem ben hemde bebeğim 💕 Demem o ki Umudunuzu kaybetmeyin Allah’a sığının…