KZeynepk Kızlar uyuyorum gece bi uyanıyorum tuvalet için her uyandigimda karın ağrısı bebeğim yukarı toplanmış geceleri hep böyle bu ara neden olurki böyle olan varmı
Pelinbyrktrlr KZeynepk 36+3 üm benim de sadece geceleri oluyor böyle tepecik oluşturmuş oluyor yattığım tarafta 😬
n_elmaci KZeynepk 36+3 teyim son bir haftadır öyle 🙄 ağrısıda var. bu hafta kontrolüm var sorcam bende bakalım
KZeynepk MineLule 35+6 yım canım gündüzleri yatarken olmuyo geceleri hep oluyo senin haftan kac canım
Aleynanin_annesi34 Kesinlikle bnim de öyle eskiden değildi şimdi hep öyle sağ toplanır sonra sancı ağrı dönemiyorum bile o derce yani
Zann2606 KZeynepk gündüzleri sen hareketli olduğun için bebek pek hareket etmezmiş gece sessiz olunca oda uyanırmış
Aleynanin_annesi34 KZeynepk sanrım artık büyüdüler rahat hareket edemiyorlar ondan olsa gerek canım gelsinler artık bebişler bizde rahat etsek 😊
KZeynepk Aleynanin_annesi34 aynen canım doğsun istiyorum inşallah sağlıklı bi şekilde kucağımiza alırız
Pelinbyrktrlr KZeynepk Evet artık ben yarı oturur pozisyonda uyumaya başladım bu yüzden başka türlü rahat edemiyorum
Pelinbyrktrlr KZeynepk sağıma soluma yastık koyuyorum, bir tane de omzumla kafam arasına sıkıştırıyorum öylece uyuyorum… Zaten uykum kaç kere bölünüyor kestim yani uykudan ümidi😃
KZeynepk MineLule 34 haftalikken düzenli 70 çıkmıştı bayramda hastaneye yattığımda duzensizdi ama 110 olmuştu