Blodreina_ 6 haftalık hamileyim 20 lik dişim şişti apse mi yaptı bilmiyorum bebeğe zarar verir mi ne yapmalıyım
Figenkrts Blodreina_ hastaneye git gebelere özel diş hekimliği oluyor orda sana en uygun tedaviyi yaparlar
sultanacan Blodreina_ çok geçmiş olsun 9 ay boyunca diş ağrısı çektim ne diş doktoru ne kendi doktorum bi şeyde yapmadılar doğum yapar yapmaz tesaviye başladım 9 dişim yapılacak
Remziye_2121 Zezz dolgu yapıyorlar mı ki benimde 2 tane dolgum var hep kırılmış hava aldıkça ağrı yapıyor 20 liğimde var o daha da ağrıyor